Hlavní menu
Anketa
Který hudební nástroj je ti nejbližší?

housle (1541 hl.)

elektronické klávesy (561 hl.)

harfa (520 hl.)

Kronika

Velikonoční výprava, 2.-4.4.2010

Vydáno dne 07. 04. 2010

Akce, na kterou se počítalo s téměř dvaceti lidmi, začala v pátek ráno. Přes celý víkend postupně přijížděli další a další lidé a tak nás v neděli ráno bylo krásných 16! Co všechno se ale událo?

Začnu tedy svojí cestou. Jelikož pro vysokoškoláky neplatí velikonoční prázdniny, musel jsem se spokojit s cestou v pátek okolo čtvrté hodiny. Na zastávku jsem dorazil společně s Ťapkou a u chaty jsme byli za nějakou hodinku pohodlné cesty.

Nebyli jsme zde ale první a tak nás přivítal Míša, Jedlík, Piskoř, Marek, Klíště, Junior, Krtek, Ríša a Skřet, který přijel chvíli před námi. Už nás tedy nebylo málo a tak začaly první hry. Hned jak se skauti s vlčaty trochu unavili hrami v horní části chaty, přesunuli jsme se ven. Cvičné trénování hodu létajícím talířem nahradila dráha s různými úkoly, "fotbal" s talířem a pak už večeře. Na tu byly chleby s máslem a rajčetem, na které jsme se všichni vrhli.
Večeře zmizela a na chatu zavítal Přema. Ten přivezl veškerý proviant na zbývající dva dny a tak jsme vše v rychlosti přenesli do chaty. Zaplnili jsme tak celou kuchyň, že se v ní nedalo ani vyznat, dokud si zde Přema neudělal pořádek. Na kole za námi docestoval taky Svišť.
Skauty a vlčata zatím postihla cesta tmou s šátky na očích. Pod vedením několika roverů se poslepu vydali do lesů, odkud se měli potom bezpečně vrátit. Napětí z toho, co na vás v lese může vyskočit ze tmy, se stupňovalo, když byli skrytí roveři hluční, ale všechny trenýrky zůstaly suché a čisté a tak mohl pokračovat programu už dále v chatě.
Tím byl souboj v dračím doupěti, nachystaný pro junáky, kde už byl nejvyšší čas dokončit napínavý příběh a zjistit tak, co se to nachází ve starodávné hrobce s příšerami. Vlčata postupně usnula a po dohrání příběhu se přidal i zbytek lidí na chatě.

Sobotní ráno nás uvítala modrá obloha s výhledem na krásné počasí. Proběhla tedy rozcvička, ranní hygiena a na snídani byl chleba s paštikou a salátovou okurkou. Že to nebyla obyčejná snídaně hned potvrdil Marek, který po vzoru své večeře opět neudržel ani jediný kousek zeleniny na chlebu a každého tak pobavil. Jídla bylo ale dost.
Dopoledne nás čekal malý výlet. Vyrazili jsme oklikou na skalky na protějším hřebenu, po něm kus na východ a pak přes potok pomalu zpátky. Z celého výletu bylo asi nejzábavnější hrát schovku pod skalkou, kde byly staré stromy a různě rozmístěné kusy velkého kamení a hra tak byla napínavá.
Na chatě nám zatím vyvařoval Skřet se Svištěm a tak brzy po našem příchodu následoval pořádný oběd. Po hrachové polévce se totiž podával smažený sýr a vařený brambor a tak jsme se všichni řádně najedli.
Abychom hned neběhali po venku, tak se v chatě rozehrála partie Bang!, kterou si všichni vyzkoušeli a pak se už pomalu přesouvalo zpátky na vzduch. První hrou venku bylo sbírání skrytých lístečků v lese na čas. Následoval turnaj v baseballu, během kterého přijel Sirka, Žralok, Miška a Květa se Selly. Rohlík s marmeládou nám zpříjemnil odpoledne a tak jsme se po sladké svačině vrhli na tvorbu perníčků. Já jsem se už zabydloval v kuchyni a po pečení perníčků začala vlčata jeden za druhým zdobit polevou a skauti připravovat náročnou večeři.
Venku se začal hrát petanque, kopaná a vyřezávalo se, zatímco skauti pilně připravovali plátky kuřecího masa s cibulí a rýží. No večeři vám ani nebudu popisovat - byla prostě úžasná. Na každého byla velká porce a pečené kuřecí pustilo výbornou šťávu.
Večer měli roveři svůj program, takže jsme ještě jednou využili létajícího talíře, který ovšem ve tmě svítil a doprovodili mladší spát. Pro rovery pak následoval tajuplný rituál až hluboko do noci.

A máme tady nedělní ráno. To se mě ale vůbec nechtělo ze spacáku. Naštěstí rozcvička proběhla úspěšně i beze mě a hygiena taky tak. Na snídani byla vánočka s máslem a marmeládou a po ní následovala velká bojovka v lese. Roveři se také během té doby pustili do tvorby pomlázky a dopoledne tak utíkalo velice rychle. Protože nás ale pomalu naháněl čas, před obědem jsme už začali balit a postupně vyklízet chatu. Na oběd byly halušky se slaninou, zelím a bryndzou a pak už zbýval čas jen na několik hříček a cestu do Zlína.

To byl ale víkend!!

(Autor: Louda | Informační e-mailVytisknout článek)